sobota, 6 grudnia 2014

Ulubiona siódemka

Cześć moi drodzy :)
Dzisiaj przychodzę do was z moją wspaniałą siódemką - wspaniałą siódemkę do wykonywania codziennego makijażu. Te kosmetyki to jakby moja baza do tworzenia makijażu dziennego i makijażu wieczorowego.

1.Dwie paletki do makijażu - Sleek Au Naturel i Inglot. Paletka Sleek'a pochodzi ze sklepu Cocolita (zamówienie przyszło ekspresowo, kontakt wspaniały a cena to bodajże 37,49) Ale dzisiaj sklep Cocolita ma dla was zniżkę na produkty Sleek'a -20 % ! :) Co do samej paletki jest wspaniała,cienie są bardzo dobrze napigmentowanę i nie osypują się. Kolory bardzo naturalne co pozwala wykonać makijaże dzienne i wieczorowe. Wykończenie cieni są różne od tych matowych poprzez błyszczące i satynowe. Teraz zbieram się do zakupu kolejnej paletki cieni ze Sleek'a - Oh So Special.
Kolejne dwa cienie pochodzą z Inglota dokładnie:System Freedom (który pozwala nam stworzyć wymarzone palety cieni,pudrów,róży,bronzerów). Ja zdecydowałam się na dwa cienie matowe- brąz i cielisty. Niestety nie pamiętam numerków. Oby dwa cienie są zamknięte w pięknej kasetce z lusterkiem. Cienie są trwałe (a nawet bardzo) również bardzo napigmentowanę , chociaż pojawia się mały problem z nakładaniem ich. Polecam nakładanie ich na jakąś bazę.
2.Tusz do rzęs Avon Extreme- tusz baardzo wydłużający, który nie skleją rzęs i naprawdę je wydłuża. Nie rozmazuje się oraz nie osypuje. Czasem odbija się na dolnej powiece (ale to przez moje roztargnienie) Cena tuszu jest niska bo w promocji to kwestia około 13 zł. Tusz się powoli kończy, polecacie mi jakiś który nie będzie sklejał rzęs i będzie je pogrubiał i baardzo wydłużał ? :)
3.Ulubiona szminka w kredce Lasting Finish Colour Rush Rimmel w kolorze (Sprawdzę to wam dopiszę). Kupiłam go na ostatniej promocji Rossmanna 1+1 ( w komplecie z pudrem Stay Matt). Bardzo ją lubię, jest miękka i świetnie się nakłada. Kolor jest bardzo intensywny i długo pozostaje na ustach. Ogromny plus za to że nawilża usta - idealny dodatek na zimę. Wybiorę się koniecznie po następne kolory tej kredki :)
4.Puder Stay Matte Rimmel - kiedyś go używałam i ponownie do niego wróciłam. Matowi tak jak powinien ale czas tego nie jest zbyt długi niestety. Jest delikatny, nie zostawia dużej warstwy pyłu na twarzy.
5. Korektor Bell - Korektor kupiłam z polecenia przyjaciółki i polecenia Vlogerek :) Korektor świetnie maskuje cienie pod oczami i wszelkiego rodzaju niedoskonałości. Cena i dostępność korektora również są jego mocną stroną.
6.Krem CC z Bourjois - który jest bardzo dobry, bardzo go lubię i już zachwalałam go na blogu. Kolor świetnie dopasowuje się do cery, nie tworzy efektu maski i nie zapycha co najważniejsze. Dodatkowo świetnie kryje.

Pędzle z Sunshade Minerals sprawują się idealnie, są bardzo delikatne i miękkie. Nie ma problemów z myciem pędzli, włosie z pędzli nie wychodzi. Po drugim miesiącu użytkowania pędzli stwierdzam że warto. Ja swój komplet 9 pędzli kupiłam na stronie Wizazysci.

Tak wygląda moja wspaniała siódemka kosmetyków które tworzą mój codzienny makijaż. Jestem z nich bardzo zadowolona i z czystym sercem mogę je polecić.
Widzimy się w następnym poście .
Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki, choć u mnie kremy CC czy BB kompletnie się nie sprawdzają. Pędzle również wyglądają bardzo ciekawie :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobna tackę:)

    OdpowiedzUsuń