poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ulubieńcy 2014

Cześć moi drodzy :)
Mimo to  że mamy już połowę stycznia postanowiłam dla was zrobić Ulubieńców kosmetycznych 2014 roku.
W tej liście są produkty które podbiły moje serce, używałam je często albo codziennie. Ciekawi mnie to co podbiło wasze serca kosmetycznie w ubiegłym roku,napiszcie mi koniecznie w komentarzach.


Krem nawilżający z Yves Rocher - pojawiał się wielokrotnie w moich ulubieńcach, uwolnił moją twarz od suchych miejsc i tzw "suchych skórek". Ma fajną żelową konsystencję,szybko się wchłania przez co idealnie nadaje się pod makijaż. W regularniej cenie kosztuje 39,00 ale często bywa w promocji.

Perfumy Daisy Dream Marc Jacobs - moje ukochane perfumy, ja ogólnie jestem ogromną fanką perfum Marc'a Jacobs'a. Pięknie i długo się rozwijają, bardzo długo się utrzymują. Idealne na każdą porę roku.

Suchy Szampon Batiste - chyba każdy już go zna, jest idealny jak nie mamy czasu umyć włosów przed jakimś wyjściem. Zostawia biały osad ale wystarczy wyczesać i nie ma problemu. Wcześniej był problem z dostępem do niego, aktualnie możemy znaleźć go w drogerii Hebe, internetowych drogeriach oraz czasem bywa w Douglasie. Cena to okołu 15 złotych.

Szminka Velvet Matte Lipstic Golden Rose - Bardzo długo utrzymuje się na ustach,jeśli schodzi to równomiernie. Jest bardzo matową i nie podkreśla suchych skórek. Cena to około 10 złotych, cena zabawna jak na tak dobrą jakość.

Płyn Miceralny H2O Bioderma - Mój święty Gral wśród kosmetyków,jest cudowny. Nawilża i świetnie zmywa makijaż,nie powoduje podrażnień. Cena jest całkiem spora ( około 50 zł za 250ml) ale często bywa w promocjach. 

Paletka Sleek Au Naturel- Zamówiłam ją jakoś w wakacje,cienie są bardzo trwałe i w małym stopniu się oscypują. Kolory są bardzo naturalne przez co łatwo stworzyć makijaże wieczorowe jak codziennie. Cena to około 37 złotych,można ją dostać z łatwością we wszystkich internetowych drogeriach.

Maska Kallos  Keratin - jest bardzo wydajna i tania ( za litrowe opakowanie płacimy 11 złotych ) Włosy są po niej miękkie i delikatne, łatwo się rozczesuja. 

Maseczka z czarną glinką Avon - świetnie oczyszcza twarz, jest wydajna i ma świetny sposób informowania kiedy należy ją zmyć - zasycha i zmienia kolor.
Stosuje ją dwa razy w tygodniu,twarz staje się bardzo miękka i delikatna,bardzo oczyszczoną. Cena to koło 15 złotych. 

Powyżej macie moje ulubione kosmetyki,które stosowałam codziennie bądź też regularnie. Mogę je polecić z czystym sercem. A jakie produkty w 2014 roku podbiły wasze serca ? Napiszcię mi koniecznie w komentarzu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz