czwartek, 5 lutego 2015

Peeling cukrowy- zrób go sama + KONKURS

Cześć,
Przepraszam was że znowu powstała spora odległość od poprzedniego wpisu ale ostatnio całkiem sporo się działo. Kolejne wpisy zaczną pojawiać się regularnie- przynajmniej jeden w tygodniu ! Mam takie postanowienie noworoczne.
Dzisiaj przychodzę do was z serią " Zrób to sama" Przepisy są nie zwykle banalne,w 100% naturalne i dają całkiem niezłe rezultaty.
Skąd się wzięła u mnie pasją do tworzenia własnych scrubow,maseczek (powoli zaczynam zgłębiać tajemnicę tworzenia mydła i kremów do twarzy )
Wzięła się z tego że chciałam naturalnych składników,mało chemicznych składów. Bo ostatnio wzięłam do ręki peeling którego kiedyś używałam i się przeraziłam..Ostatnio również zgłębiłam umiejętność czytania składów na opakowań - bardzo przydatna sprawa.
Jak zwykle wstęp trwa za długo.. czas wreszcie poddać przepis na banalnie proste peelingi do ciała i do twarzy. Na samym końcu czeka was mały konkurs.
( Zdjęcie pochodzi ze strony tumblr)

Peeling Cukrowo-Cynamonowy (na taką porę mój ideał)
- 3 łyżki cukru
- 3 łyżki dowolnego oleju bądź olejku ( ja wybierałam oliwę z oliwek bądź olejek arganowy)
-3 łyżeczki cynamonu
Wszystko mieszamy. Ową mieszankę należy przechowywać około 2 tygodni w lodówce :)
Peeling oczyszczający cytrynowy.
-3 łyżki cukru
-2 łyżki dowolnego oleju/olejku.
- 1 wyciśnięta cytryna
- skóra z cytryny
- 1łyżeczka miodu
Cukier zalewamy olejem,dodajemy sok z cytryny oraz startą na tarce skórkę. Na sam koniec dodajemy łyżeczkę miodu.
Peeling cukrowo-waniliowy
- 3 łyżki cukru
-3 łyżki olejku/oleju
- ekstrakt z laski wanilii
( Zdjęcie pochodzi ze strony tumblr )

Ważne ! Dziewczyny nie dodawajcie ekstraktu waniliowego ani wanilinowego ponieważ on zawiera w składzie alkohol które zapach może wybić się w peelingu i niestety przesusza.
Podałam wam przepis na trzy moje ulubione Scruby do ciała, pamiętajcie że należy je przechowywać w lodówce koło 2 tygodni.
Mam teraz dla was mały konkurs.. 
" Co najbardziej cenię w kosmetykach? " Odpowiedź napiszcie w komentarzach + obserwować mój blog, było by też fajnie jakbyście polubiły mój fanpage na Facebooku i profil na Imstagramie.
Najważniejsza odpowiedź tego postu co jest do wygrania : zestaw kosmetyków które sama wykonam. W skład nich będą wchodziły dwa peelingi i maseczka. Niestety zdjęć nie mogę wstawić bo wykonam je jak wyłoni się zwycięzca konkursu aby były w 100% świeże.
Wygra ta dziewczyna która da najciekawszą odpowiedź, konkurs trwa do 20.02.2015 roku.
Liczę na was i powodzenia ;)
Ps Polecicie mi jakąś markę kosmetycznych z naturalnymi składami ?

Instagram&Facebook


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pomysły, na pewno wypróbuję przynajmniej jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej cenię działanie oraz przyjazny skład bez tej całej chemii ;)

    Zobacz kosmetyki np. Organique, Phenome, Babuszka Agafii też jest spoko, Pose, Sylveco(!!!!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbuję ten oczyszczający ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę świetny pomysł na taki domowy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co najbardziej cenie w kosmetykach? Myślę, że możliwość zmiany siebie, poprawienia swojego wyglądu i poczucia zadbania i wypieszczenia.
    Uwielbiam rozkoszować się w kosmetykach, mieć pewność, że poczuję się po nic lepiej i piękniej ;-)
    To jest coś co w nich uwielbiam.
    Obserwuję bloga i fb jako Agnieszka Winciorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej cenię w kosmetykach to, że są skteczne (ze względu na wypróbowanie)
    Obserwuję bloga jako: Wiki Bloggs
    Na FB jako: Wiki Smile

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio poprzestawiały mi się kosmetyczne priorytety i cenię przede wszystkim dobry, naturalny skład. Piękny zapach czy kolor z powodzeniem można uzyskać także w naturalny sposób.
    Obserwuję jako Nie Bieska
    Na fb jako Aneta Zielińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do marek polecam Babuszkę Agafię, Pat & Rub i moje odkrycie zeszłego roku Sylveco <3

      Usuń
    2. Zapomniałam o Orientanie, Bio IQ, White Tree i Cattier :) Może jeszcze IO Eco. Oprócz Pat&Rub wszystkie inne firmy znam osobiście przynajmniej z jednego pełnowymiarowego produktu i wszystkie z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń