piątek, 12 września 2014

# Ulubieńcy sierpnia & Mini Haul

Cześć moi kochani. Dawno mnie nie bylo na blogu ale miałam trochę komplikacji osobistych.
Dzisiaj pokaże wam ulubieńców którzy umilali mi ostatani miesiąc lata. I trochę nowości jakie ostatnio sobie kupiłam i dostałam.Taki mini haul :)

Zaczniemy od ulubieńców kosmetycznych :
# krem Hydra Vegetal-krem intensywnie nawilżający Yves Rocher. Krem jest świetny,nawilża na długi czas. Konsystencja kremu jest świetna taka żelowa. Próbkę miałam z sierpniowego beglossy. Napewno kupię pełnowymiarowy produkt.
# Top Coat matte - nails inc London. Jest świetny,matuje od pierwszej warstwy. Utrzymuje się długo na paznokciach. Cieszę się że jest to produkt pelnwymiarowy. Starczy mi na długi okres czasu.

Ulubieńcy książkowi :
# "Romans na receptę" Moniki Szwai. Bardzo fajna książka do odprężenia, w sam raz na popołudniowe słoneczne dni.
# "Elle" wrześniowe,bardzo mi ten numer przypadł do gustu. Wywiad z Alexi Lubomirskim bardzo ciekawy :)

Ulubieńcy serialowi & filmowi :
# "Gossip Girl " nic mi tak nie poprawia nastroju jak ten serial, lubie wieczorem oglądac Chucka i Blair przy zielono-mandarynkowej herbacie :)
# "Dawca pamięci" Bardzo dobry film,zrobił na mnie ogromne wrażenie.Polecam go bardzo serdecznie. Teraz do kina wybieram się na "Miasto 44" bardzo czekałam na ten film.

Mini haul,zaczniemy od ubrań :
Naszyjnik zamówiłam na allegro za 13,90. Naszyjnik jest świetny, bardzo go lubie.
Koszulka "Merde" w pięknym kwiatowym wzorze. Koszulka pochodzi że sklepu House.
Cardigan szary i bialo-czarny kupiłam w Second-Hand. Przydadzą mi się w szczególności że nadchodzi jesień.
Byłam również na zakupach w Intimissimi.

Z zakupów kosmetycznych kupiłam
#maseczke AVON- głęboko oczyszczająca z glinką i minerałami.Użyłam jej jeden raz,póki co sprawdziła się dobrze.
#tusz do rzęs EXTREME AVON- idealnie wydłuża moje rzęsy.
#Pędzel do pokładu Avon- wreszcie zrozumiałam dlaczego jest tak potrzebny. Idealnie nakłada podkład. Bardzo się cieszę z tego zakupu.

Najnowsze wydanie październikowego Elle już umila mi wrześniowe dni, książka "Jeden dzień" David Nicholls jest prezentem od dzióbka na poprawę humoru. Uwielbiam ten film z Anne Hathaway. Książkę wcześniej też czytałam i bardzo mi się podobała.

Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz