sobota, 30 sierpnia 2014

Ludzkie Łódzkie / Jak ubierają się Łodzianie ?

 Piątek,Piąteczek,Piątunio.. tak, wczoraj był ostatni piątek wakacji,już za chwileczkę już za momencik..rozpocznie się rok szkolny.
( A JA NADAL MAM WAKACJE :D )

No dobra, to teraz do rzeczy. Wczoraj z Dzióbkiem byliśmy na koncercie w Lokalu. Baardzo wam polecam to miejsce ! Jedzenie, obsługa,klimat jest naprawdę fantastyczny. Co do koncertu grała nasza łódzka Iza Lach która jak zwykle była super, aż to nie możliwe że w tak małej drobnej osóbce mieści się tyle pozytywnej energii. Koncert był taki jak lubię, w dość małym pomieszczeniu, akustyka odpowiednia,idealnie spędzony czas przy drinku.





Wracamy do dalszej części tytułu - JAK UBIERAJĄ SIĘ ŁODZIANIE ?Z każdym dniem na łódzkich ulicach zauważam co raz więcej świetnie ubranych ludzi,którzy posiadają swój własny indywidualny styl, klasę i poczucie smaku.
Łączą klasykę z oryginalnymi dodatkami.
Dlaczego naszło mnie na taki post ? Bo wczoraj siedząc właśnie w Lokalu (ale zrobiłam wam reklamę, należy mi się za to moja ulubiona zupa szczawiowo-szpinakowa) zauważyłam bardzo wiele świetnie ubranych ludzi. Z czego się najbardziej ciesze, że nie tylko kobiety zaczęły dbać o swój wygląd.. ale również faceci którzy świetnie zestawiają kolory,którzy tworzą ciekawe outfity.
Jaki strój wczoraj podbił moje serce? Sukienka P.Anii (czarna prosta sukienka) o której marzyłam przez dłuugi czas. Jest świetna, prosta i klasyczna. Do tego zostały dobrane rajstopy"pończochy" i czarne balerinki, uroku również dodawał duży ciężki naszyjnik. Oto moja ulubiona wczorajsza stylizacja :)

Spodobała mi się również stylizacja ze złotymi krótkimi spodenkami, które były zestawione z klasyczną czernią. Ogromny plus za odwagę :)

Ogólnie mówiąc Łodzianie ubierają się co raz lepiej, kompletnie nie mogę pojąć jak niektórzy styliści stwierdzają że Polakom wiele brakuje (ze względu gustu, czy też stylu) do europejskich stolic.
A ja czuje że co raz bardziej doganiamy Berlin,Londyn,Paryż z modą. Przecież mamy świetnych rodzimych projektantów, świetne marki streetowe które robią furorę na całym świecie.
Jakby nam brakowało tylko takiej wiedzy teoretycznej.. ale Radzka coś na to nam pomoże.Właśnie chciałabym zapowiedzieć że Radzka wydaję książkę " Tobie dobrze w tym" Jakby jej vlogi w pigułce, napewno ta pozycja zawita w mojej bibliotece.

Przepraszam was ogromnie za brak zdjęć, ale jak na złość padł mi tablet, telefon : c
Trzymajcie się, buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz