wtorek, 7 października 2014

Busy October

Cześć, dawno się do was nie odzywałam. Przepraszam ale ostatnio tyle się dzieje. Przygotowuje dla was jeden większy projekt, który ukaże się na początku listopada. Teraz borykam się z bólem i ekstrakcją ósemki, drżę na samą myśl. Przełomowa data jest w ten piątek, a w sobotę widzę się z koleżankami po fachu - czyli mamy Spotkanie Łódzkich blogerek. Spodziewajcie się relacji na blogu. 
U mnie ostatnio dużo i zarazem mało się dzieje, staram się jakby to powiedzieć "ogarniać życie", "ogarniać bloga"- pare postów jest w trakcie tworzenia, mam nadzieje że niebawem się ukażą. Z dzióbkiem postanowiliśmy na mały remont, wymiana łóżka i kanapy. Więc na moje szczęście mogę sobie pobłądzić po Ikei bez żadnych wyrzutów sumienia, i kupować kolejne elementy dekoracyjne.

 





Zdjęcia pochodzą z  Tumblr. Moja ostatnia zajawka która się reaktywowała, siedzę po parę godzin na Tumblr i szukam to nowych zdjęć i grafik i wrzucam je do folderu Inspiracje.
Do zobaczenia, w nowym poście ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz