poniedziałek, 17 listopada 2014

Brygada RR czyli Radzka radzi

Mam nadzieje że będę jedną z pierwszych która wam chociaż odrobinę przybliżyć książkę Radzkiej w formie pisemnej, bo sama autorka ukazała kulisy powstawania książki w swoim vlogu (o tu !).
 Chciałabym wam przedstawić mój świeżutki nabytek. Który trafił do mnie dzień przed premierą (dziękuje Empik!) a chodzi mi o książkę "Radzka Radzi : Tobie dobrze w tym"(pewnie się domyśleliście po moim wspaniałym wstępie).


Książki nie mogłam się doczekać jak tylko usłyszałam o jej powstawaniu w jednym z vlogów.
13 listopada był datą na którą czekałam jak na zbawienie, natomiast 23 listopada w Manufakturze ( w Empiku ) dokładniej pojawi się osobiście Radzka czego również bardzo się nie mogę doczekać !
A teraz przejdźmy do samej książki która jest typowym sylwetkowym poradnikiem tak jak w dużej mierze filmy autorki.
Książkę mamy podzieloną na 10 rozdziałów trzeba przyznać świetnie zilustrowanych! kolorowych! rozdziałów.

Mi najbardziej podoba się rozdział o kolorach i historii mody w pigułce.

Czemu zdecydowałam się na tą książkę ? Ponieważ jest to dobry poradnik ( o dobrej wartości merytorycznej, co trzeba zaznaczyć na samym początku. Ponieważ w większości książki o tematyce modowo-poradnikowej mają świetne ilustrację/zdjęcia a treść to już inna sprawa. Czasem mam wrażenie jakbym czytała artykuły z Cosmo).  Ponieważ uwielbiam vlogi Radzkiej. Również śmiało mogę przyznać że to moje małe zawodowe kompendium/ podręcznik bo w moim przyszłym zawodzie taka wiedza jest mi niezbędna a zdobywanie jej w tak przyjemny sposób jest czystą Idyllą.
(na tym zdjęciu brakuje tylko kubka z zieloną herbatą :)
Już niebawem pojawi się post na temat stanu mojej obecnej edukacji, mam nadzieje że objaśni to trochę jak zdobywać doświadczenie/ wiedzę z dziedziny Mody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz