wtorek, 17 lutego 2015

Sunny Tuesday

Cześć,
Dzisiaj mamy przepiękną wiosenną pogodę która nastraja mnie w mega pozytywny sposób. Idę dzisiaj na rozmowę o pracę więc trzymajcie za mnie kciuki koniecznie ! :)
Wczoraj wybrałam się z Dzióbsonem, do Manufaktury a potem na spacer po starym mieście.
Spodziewajcie się niebawem Haul zbiorczego (ubrania, dodatki, kosmetyki,książki).



(spodnie - H&M , sweter-Tchibo , Płaszcz - C&A , Botki - H&M, Szal - Zara, Torba- Parfois )

Mam do was bardzo ważne pytania i bardzo proszę o odpowiedź. :)
1.Czy chętnie kupujecie kosmetyki naturalne ?
2.Czy często używacie peelingów, maseczek, balsamów i kremów?
3.Jaka pojemność i cena musiałaby być abyście się skusiły/skusili na kosmetyki naturalne ?

2 komentarze:

  1. Czy chętnie? Pół na pół, bo kosmetyki naturalne są dużo droższe niż te z dodatkami ;) Balsamuje ciało codziennie, a peelinguje raz w tygodniu w porywach do dwóch (zależne od stanu skóry). Peelingów do twarzy nie robię ze względów na kuracje, ale wcześniej robiłam raz w tygodniu. Maski do twarzy i włosów 1-2 w tygodniu ;) Pojemność adekwatna do ceny, bo niektóre kosztują ciut za dużo do swojej pojemności (np. Phenome, Organique).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio najchętniej kupuję właśnie kosmetyki naturalne, z jak najmniejszą ilością chemicznych smrodków. Peelingów i maseczek używam regularnie 2x w tygodniu, ale o balsamach do ciała zapominam :) Krem do twarzy obowiązkowo na dzień i na noc. Pojemność i cena hmmm im większe to pierwsze i niższe to drugie tym chętniej :)

    OdpowiedzUsuń