poniedziałek, 16 czerwca 2014

#black nature in night

Teraz gdy mam najdłuższe wakacje natchnęła mnie myśl .. pod wpływem oglądania vlogów i czytania postów sandrynshen czy też raspberryandred . Też chce się dzielić swoimi przemyśleniami z Wami, chcę opowiedzieć co fajnego wymyśliłam bądź też nie.
Mam straszny mętlik w głowie bo kompletnie nie wiem od czego zacząć.. od przedstawienia siebie,swoich inspiracji czy też od pomysłu na dalsze życie.
Tak, tak tematyka bloga będzie kompletnie oklepana... czyli ogólny rzecz biorąc lifestyle,uroda i moda.
Dlaczego black nature ? Bo czasem wydaje mi się że byłabym świetnym czarnym charakterem w jakiejś bajce..a dlaczego in white T-shirts? Często noszę białe koszulki, to moja ulubiona część stroju.
Czyli czas START...

Tło, czcionka, kolory to kwestia czasu i dopracowywania szczegółów. Mam już pewien pomysł na tło teraz czas tylko na realizację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz