sobota, 28 czerwca 2014

#urban summer festival

Cześć :)
Dzisiaj byliśmy z Dzióbkiem na Summer Urban Festival w Wimie,bardzo się cieszę że w Łodzi powstają takie eventy.
Mogliśmy tam znaleźć Foodtrucki oraz Fashion Zone. Miejsce gdzie wystawiali się młodzi projektanci oraz streetowe brand'y. Szczególna uwagę przykuły trzy marki - Szara Bluza i Na Lewą Stronę( z tej szczególnie zamówimy sobie koszulki) oraz KsyKsy.


 A teraz czas na to co tygrysy lubią najbardziej czyli jedzenie : d 
Zjedliśmy z dzióbkiem hamburgery z Bobby Burger, były pyszne. Mój Chees- był idealny,idealnie wysmażone mięso, świeże warzywa.
Dzióbkowy też smakowało, zajadał się Chees Becon.
Później wypiliśmy soki z Tłoczni Soków Owocowych Vero.
Strasznie się ciesze z organizacji takich eventów w Łodzi. Fajny sposób na spędzenie sobotniego popołudnia. Widzieliśmy wiele rodzin z dziećmi, grupki przyjaciół, ludzi którzy lubią dobrą atmosferę i spędzić miło czas.
Były również zorganizowane różne warsztaty, my niestety się na nic nie załapaliśmy.

A teraz czas na moje nowe must have :) Niebawem poczynię zakupy w dwóch sklepach na pewno.
Zacznijmy od toreb marki KsyKsy :



(torby - KsyKsy)


Taaaak ! wreszcie znalazłam moją wymarzoną koszulkę z sarenką. Na miliony procent będzie moja :)


(koszulka-Na Lewą Stronę)

Zdjęcia produktów pochodzą ze stron producentów.
Do zobaczenia niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz