środa, 25 czerwca 2014

#letnia wishlista

Cześć : )
Dzisiaj nadszedł czas aby pokazać wam letnią WISHLISTE.
Nie mam możliwości wstawienia żadnych swoich zdjęć póki co, ale w piątek się to zmieni.
Wtedy przedstawię wam mój pomysł na strój na uroczystość rodzinną.

A teraz czas na listę moich zakupoholicznych marzeń. Od razu zaznaczam, nie wiem czy wszystkie rzeczy mi są absolutnie niezbędne do życia ! Ale mam plan je zdobyć w ciągu tych wakacji :)




1.Książka Alexy Chung IT jest od dawnego czasu na mojej chciejnej liście od bardzo dawna, nieustająco czekam na książkę w języku polskim. Chociaż ostatnio nachodzi mnie myśl aby zakupić ją w oryginale.
2.Benefit Hoola, naczytałam się na Wiaz.pl na temat tego brązera tyle że zapałam ogromną chęcią posiadania go, mam nadzieje że taki bladzioch i laik zarazem jak ja nie zrobi sobie nim krzywdy. Cena sprowadza na ziemie, ale poczekam i kupie go w Berlinie :)
3. Wymarzone Sandałki z H&M, Nigdy ale to nigdy nie znalazłam dla siebie idealnych sandałków no i wreszcie są z czego ogromnie się cieszę. Są teraz na przecenie, ale moja mama wspominała coś o kupnie ich w Primarku.
4.Fuji Instax Mini - Cudo ! Zbieram się do kupna tego aparatu już od bardzo dawna, strasznie lubię taką formę zdjęć. Uważam że świetnie by się nadał na imprezy czy też wakacje.
5.Kolejna książka, Jackie czy Marylin ? Jestem ciekawa co wyszło z tej książki.
6.Kalosze Hunter Czarne Matowe- idealne na deszcz, a nie oszukujmy się w ciągu roku w Polsce często pada. Więc były by idealne, ale póki co zamiast nich będę musiała się nacieszyć kaloszo-sztybletami.
7&8. Zestaw pędzli oraz paletka Au Naturel Sleek - W Lipcu mam w planach przetestować te pędzle oraz tą paletkę. Dam wam znać jakie mam odczucia.
9. Torba H&M- Marzy mi się kolejna czarna torba, (chociaż spełnieniem moich marzeń byłaby torba Michael Kors - Selma) to ta wydaje mi się bardzo okej. Jest sztywna i pojemna. Teraz mamy wyprzedaże, więc na pewno się na nią skuszę.

Lista Marzeń&Realizacji jest bardzo nie pełna, bo sama lista książek do kupienia zawiera hmm ok 20 punktów.Póki co przedstawiłam wam listę rzeczy które planuje nabyć w ciągu tych wakacji (no dobra oprócz Kaloszy Hunter)

Mam nadzieje że podobała wam się taka Wishlista, i postaram się wstawiać co jakiś czas taki blog.
Niebawem na blogu ukaże się moja współpraca z koleżanką Angelika, która zrobiła dla Was post o tematyce wnętrzarskiej.

Zdjęcie z dnia wczorajszego, ostatnio zapadłam w manię robienia zdjęć w windzie. Tutaj widzie mój wczorajszy outfit który był przede wszystkim mega wygodny i chronił przed chłodem.

(Parka-Medicine,Sweter-Primark,Jeans-Pull&Bear,Torba-Little Things)

Co do ostatniej pasji robienia Selfie w windzie, śmiało mogę dodać do listy marzeń pewną bluzę.
Jest to Bluza Dziedzic Pruski, zrobione specjalnie przez redakcje Glamour dla polskich projektantów.
Moje serce osobie skradła bluza :


Mam nadzieje że pojawią się za jakiś czas w normalnej sprzedaży.
Życzę wam miłego popołudnia :)

2 komentarze:

  1. Śliczny case do telefonu!

    zapraszam: http://prosty-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wcześniej miał jeszcze śliczne różowe uszka, ale niestety zapodziały mi się.

    OdpowiedzUsuń