wtorek, 17 czerwca 2014

#black wardrobe

W sumie to dziwne że za którymś razem dopiero zdecydowałam się na prowadzenie bloga, teraz mam mnóstwo pozytywnej energii i na pewno tak łatwo się nie zniechęcę !
Blogowanie idzie pełną parą..
Siedzę i zapisuje różne pomysły, chce jak najwięcej zrobić, szukam inspiracji. Tumblr może się mianować moją stroną startową :) Dzisiaj mam na sobie najcudowniejszy prezent na świecie ! Płaszczyk od mojej kochanej teściowej, jest jak dla mnie idealny.. prosty,klasyczny, wygodny i ciepły !
Do tego moja ukochana minimalistyczna czerń. Najlepszy strój na gonitwę po mieście, załatwianie masy różnych spraw.
(Płaszcz-Mark&Spencer,Rurki-Primark,Koszulka-H&M,Balerinki-H&M)
Wstawiłam poniżej kilka moich nowych łupów, koszula czarna z H&M i koszula w serduszka właśnie ze stronki Vinted.pl oraz mój czarodziej : TANGLE TEEZER (nie wierzyłam w jego magiczną moc ale jednak. Więcej o tym będzie w poście o kosmetykach/akcesoriach których używam).

(koszula w serduszka- Stradivarius,czarna koszula-H&M,Sukienka-KappAhl,Tangle Teezer)
Ostatnio przeglądając(no dobra jakiś spory czas temu : D ) vlogi dziewczyn natchnełam się na TAG : closet confidential i stwierdziłam że.... zrobię go na blogu. Więc tak jest następny post to Closet Confidential Tag.
Więc poznanie moją szafę choć tak odrobinę.

Miłego wieczoru wam życzę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz