piątek, 18 lipca 2014

# Black & White

BLACK & WHITE

Czerń i biel od lat króluje w świecie mody. Ale czy tylko? Od dawna rządzi również w świecie wnętrz.
Jest klasykiem i niebanalnym, poprawny połączeniem. Wydaję się, że takiej mieszanki nie można zepsuć
i to jest prawda. Wygląda i prezentuje się fenomenalnie. Sama jestem w trakcie urządzania domu i to właśnie kolor czarny i biały będzie w nim dominować. Niedługo pokaże wam efekty mojej pracy i samodzielnego wykonania różnych metamorfoz. A teraz zapraszam Was w podróż do wnętrz, które idealnie odzwierciedlają dzisiejszy temat.

P.s Tylko za bardzo się nie rozmarzcie ! Pozdrawiam










Ten post powstał przy współpracy z Angeliką za co jej bardzo dziękuje : ) Mam nadzieje że podobają wam się takie posty o takiej tematyce.
Napiszcie mi co byście chcieli przeczytać, mam pewien pomysł na serie postów.
Za jakiś czas ukaże się pierwszy post z tajemniczej serii.
:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz