poniedziałek, 28 lipca 2014

#nowości kosmetyczne

Cześć :)
Dawno się do was nie odzywałam bo jakoś nie było czasu. Przepraszam, obiecuje poprawę :)
W dzisiejszym poście pokaże wam nowości kosmetyczne jakich dorobiłam się w ciągu tego miesiąca.
W poprzednim tygodniu odwiedził mnie Pan Kurier z moim pierwszym pudełeczkiem Beglossy.
Wprawdzie nie było takiej niespodzianki co będzie w pudełeczku(podejrzałam na instagramie i widziałam też u Zmianoholiczki vlog ! Pozdrowienia Magda :)

Z czego jestem najbardziej zadowolona :
-Woda termalna Vichy, tak tak tak ! Bardzo się cieszę, moja już jakiś czas temu się skończyła i jakoś nie miałam okazji nabyć nowej. Przyda się na te upały podczas kolejnych dni, wyjazdu czy też wieczornej pielęgnacji.
-Chusteczki do demakijażu PostQuam - Producent obiecuje że będzie dotleniać twarz co będzie czyniło buzię bardziej nawilżoną. Zobaczymy, póki co użyłam jednej na spróbowanie. Makijaż ładnie zmyła ( o co głównie mi chodzi).W pełni przetestuje ją na wyjeździe.
-Krem Hydra Vegetal,Yves Rocher - Próbkę kremu (15ml) pozostawiam do przetestowania na wyjeździe.Już wcześniej zastanawiałam się nad kupnem tego kremu, teraz będę miała 100% odpowiedź czy warto.
W lipcowym Be glossy pojawiły się jeszcze dwa produkty :
- DAX Cashmere Secret - Baza wygładzająca -Nie korzystałam nigdy z różnego rodzaju baz pod makijaż. Spróbuję jak takie coś się sprawdza.
- HEAD &SHOULDERS - tonik nadający super gęstość- Sama bym się na ten produkt nie skusiła, staram się nie używać nadprogramowych produktów do włosów. Tonik czeka nadal na odpowiedni czas.

Oprócz pudełeczka Beglossy, nabyłam sobie dwa produkty (a w pewnym sensie jeden otrzymałam)

-Krem CC 123Perfect z Bourjois - strzał w dwudziestkę jak nie w setkę. Jest idealny !! dla mojej bladej cery, nawiedzonej niedoskonałościami i naczynkami. Sprawuje się świetnie, rozświetla i odświeża moją twarz. Naczynka są ukryte, nie wyskakują mi po nim nowi nieprzyjaciele, posiada filtr SPF 15. Jest moim faworytem, na jednym opakowaniu się nie skończy.

- Krem pod oczy Eveline (biohyaluron 4D) Ma rozświetlać,nawilżać, wygładzać głębokie zmarczki(skreślić),redukować cienie i obrzęki.Ciężko cokolwiek mi o nim powiedzieć, mam go trzeci dzień.Jedyne co to ładnie pachnie i nawilża. Redukcji jeszcze nie zauważyłam.
Niestety nie mam możliwości zrobienia zdjęcia tych produktów.

Niebawem spodziewajcie się postu o Trendach Jesień- Zima 2014/2015.
Teraz życzę wam miłego tygodnia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz