niedziela, 13 lipca 2014

# moje letnie inspiracje

Cześć moi drodzy : )
Wczoraj już miałam wstawić post ale byłam zajęta organizowaniem przyjęcia niespodzianki dla dzióbka :)
Prezent niespodzianka jak najbardziej się udał :)

Dzisiaj czas na letnie inspiracje. Jeśli chodzi o ubrania ja najbardziej wielbię wiosnę i jesień. Moje ukochane szaliki,kominy, ciepłe swetry zawsze wtedy się przydają. Natomiast w lato zapałałam ogromną miłością do spódniczek, sukienek.
Na dole pokaże wam kilka stylizacji które uważam że idealnie nadadzą się na lato w mieście/nad morze/w górach/jeziorem.

1) Outfit the day

Ten strój wspaniale nada się na wieczorne wyjście na miasto. Dodałam bym do niego tylko jakąś kurtkę najlepiej skórzaną ramoneskę. A te spodenki są super, i właśnie poluje teraz na takie pasiaki :)

2) Outfit the day


Ten strój idealnie będzie do zwiedzania miasta w chłodniejszy dzień czy wypad ze znajomymi na grilla wieczorem.Ja osobiście bardzo lubię tego typu swetry oraz płócienne torby(polecam wam torby KsyKsy oraz Little Things )

3 &4) Outfit the day


Czarna sukienka z lekkiego materiału w lato to jest dla mnie to. Nadal takiej nie znalazłam, ale mam nadzieje że wreszcie mi się uda. Jeśli macie jakiś sklep gdzie mogę tego typu sukienkę znaleźć, zostawcie nazwę w komentarzu :) Obie stylizacje są jak najbardziej w moim stylu. Tylko że do tej ostatniej dodałabym czarne krótkie Conversy. 

5) Outfit the day

Ten strój idealnie spełni się na spacer, na wyjście do sklepu, na taki lazy day.

Mam nadzieje że post wam się podobał, do zobaczenia za kilka dni :)


3 komentarze:

  1. Ciekawy post, zapraszam do mnie :) http://jankoviak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zestaw jest cudny! Ale urzekły mnie też szorty z pierwszego zestawu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń