piątek, 15 sierpnia 2014

#ulubione

Cześć moi mili.
Przepraszam że tak długo mnie tu nie było, ale tyle spraw się na mnie rzuciło ostatnio. Postanowiłam zrobić takich ulubieńców lipca i sierpnia :)
Zaczęłam prace, jeszcze zbliżający się październik więc nie mam na nic prawie czasu.
Miałam wam wstawić post dotyczący trendów na jesień-zima 2014/2015.
Post jest jak najbardziej w przygotowaniu, jednak trochę czasu potrzebuje aby to wszystko opracować.
Zmieniłam kolor włosów, domową metodą- stanęłam przed lustrem, wzięłam farbę od Garniera i vouile :



Tak ! ostatnio pokochałam wianki, mogłabym je nosić do wszystkiego.
Na tym zdjęciu czuje się trochę jak moja ukochana Lana del Rey.
A co do niej, przez te dwa miesiące zasłuchuje się w dwóch płytach właśnie Lany i Tedego.


Książkę która zrobiła na mnie największe wrażenie w ciągu tych paru miesięcy, zapadła mi w pamięć tak głęboko to "Dziewczyny z Powstania" Anny Herbich ! Polecam tą książkę każdemu. Niebawem pojawi się recenzja na blogu.


Z kosmetyków, wygrały dwa produkty które są numerem jeden na lato - Woda Termalna Vichy oraz Krem CC Bourjois.
Zamówiłam sobie pudełeczko Sierpniowy Glossybox, już się nie mogę doczekać aż przyjdzie :)
Z lipcowego jestem jak najbardziej zadowolona, mam nadzieje że ten też będzie w porządku.

Do zobaczenia w następnym poście - recenzja Dziewczyn z Powstania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz