czwartek, 28 sierpnia 2014

Jesień pomimo Lata

Jesień nadchodzi nie ubłaganie, mamy wprawdzie jeszcze jakieś 25 dni do tej oficjalnej, kalendarzowej jesieni.
Wydaje mi się jednak że ona przyjdzie znacznie wcześnie, a pod koniec września będę odkopywać swoją parkę zimową, szaliki, czapki i śpiochy : D We wtorek miałam bardzo ważną rzecz do zrobienia, mianowicie poprawienie matury z królowej nauk-Matematyki. Proszę, trzymajcie za mnie kciuki aby mi się udało.
Od jutra zaczynam pracę, wprawdzie nigdy nie myślałam że wezmę się za rozkładanie zamówień książkowych, ale to zawsze jakieś nowe doświadczenie.
Ten post właściwie miał być takim jesiennym inspiracjami, ale jak zwykle za bardzo się rozgadałam. Mam nadzieje że kogoś to interesuje.
Ahhh, prawda. Chciałabym wam strasznie podziękować,ponieważ.. ZBLIŻAM SIĘ DO PIERWSZEGO TYSIĄCA WYŚWIETLEŃ.. Nawet nie macie pojęcia ile dla mnie to znaczy, że ktoś mnie jednak czyta,kogoś to interesuje. Obiecuje że cały czas będę się rozwijać, nie stanę w miejscu. Od pewnego czasu zapisuje sobie pomysły na bloga, zbieram się do zrealizowania dwóch większych modowo-teoretycznych postów. Co do jesiennego tagu będzie jak będzie już oficjalna Jesień ( nie chce zapeszać, bo może jeszcze zdarzy się kilka słonecznych dni).






(moje tła przez ostatnie kilkanaście miesięcy)


Ostatnio do listy moich zachcianek dołączyło - mega intensywne podróżowanie,nie ważne czy po Polsce czy Europie.Plan idealny aby w ciągu września, października i listopada zwiedzić Paryż, Londyn,Amsterdam,Rzym i Mediolan. Te dalsze tropikalne podróże zostawię sobie jak w Polsce będzie panowała okropna zima.(marzenia,marzonka) Możliwe że nam się uda, wyjechać na tydzień w piękne jesienne góry. W ciągu weekendu możliwe że pojawi się post o trendach ( do którego zbieram się tyle, że aż wstyd się przyznać). Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z mojego uzależnienia - TUMBLR. Od pewnego czasu zaniedbałam swojego Tumblra. Chyba czas na ponowną aktywację, co niezmienia faktu że przeglądając czyjeś blogi, i zachwycając się inspirującymi fotografiami potrafię spędzić cały dzień. Moim ukochanym Tumblr jest My Little Corner of the World. Możliwe że przy sierpniowych ulubieńcach wstawię wam jeszcze kilka moich ulubionych Tumblr,Vlogerów z Youtube oraz Blogów.
Moi kochani życzę wam uroczych snów.
Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz