czwartek, 21 sierpnia 2014

Sierpniowy Beglossy

Wczoraj do moich drzwi zapukał Pan Kurier,z niespodzianką. Sierpniowym Beglossy. Pudełko ślicznie pomarańczowe,takie letnio-orzeźwiające. Produktów w pudełku mamy osiem. Uważam że to sierpniowe pudełeczko jest bardzo udane,wszystkie produkty mi podpasowały.
Znajdziemy tam :
1.Cashmere Illuminator(rozświetlający krem liftingujący)Producent twierdzi iż to jest prawdziwa bomba witaminowa dla osób o cerze szarej,matowej i zmęuczonej. Wczoraj już został użyty,sprawdzimy jak się będzie spisywał.
2.Ivostin sensitia(żel do mycia hipoalergiczny)Producent napisał że przywraca miękkość i gładkość. Używałam go już kiedyś,był wporządku. Teraz mam do skończenia żel miceralny z Biedronki.
3.Nails Inc. Top Coat który daje natychmiastowy efekt zmatowienia. Ten top coat jest super,wczoraj go już użyłam. Paznokcie są idealnie zmatowione.
4.Zestaw korektorów w czterech odcieniach. Nie podoba mi się to że te korektory są takiej kremowej konsystencji,no ale sprawdzę jak będzie się sprawował.
5.Balsam do suchych miejsc firmy Joanna,świetnie nawilża,pielęgnuje i odżywia. Ma śliczny zapach i fajną konsystencję.
6.Mydło glicerynowe-pomarańczowe z chili.
Ma fajny kształt i ślicznie pachnie.
7.Próbka kremu YU-BE,krem nawilżający na bazie gliceryny,wzbogacony w witaminy E i B2. Narazie czeka w kolejce do sprawdzenia.
Brakuje mi niestety jednego produktu,ale jak przyjdzie tylko to aktualizuję post.
Za miesiąc zrobię ogólną recenzję produktów z lipcowego i sierpniowego Beglossy oraz produktów które używam w okresie wakacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz